Waar koop ik (goedkoop) een snoer met fitting om een lamp in te draaien?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Action, volgens mij 3 fittingen met een stukje snoer in een verpakking.
De prijs weet ik niet, maar ik heb ze gezien voor weinig geld.

Antwoorden (3)

De meeste bouwmarkten hebben noodfittingen (met een stukje draad) op voorraad. Dit zijn van die tijdelijke verlichtingspunten die je gebruikt bij een verbouwing.
jc54
9 jaar geleden
Er zijn 2 soorten op dit gebied (kleuren niet meegeteld.)
Je hebt de pendels (snoer met draad fitting waar een lampenkap op kan en afwerk kap. (bron 1)

En je hebt de verhuis fittingen. dit is een stukje draad ong. 10 cm, een fitting en een kroonsteentje. (zie bron 2).

Misschien handig om eerst het (bron 3) te lezen over hoe stroom werkt en welke kleuren er waar naar toe gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zag ze toevallig ook vorige week bij de ikea