Is het mogelijk een bestaande deurbel te verlengen naar de zolder?

Ik woon op de zolder maar ik kan de bel dus niet horen van de voordeur, is het mogelijk iets te doen zodat ik een bel heb op de zolder van dezelfde bel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.4K
Poet
9 jaar geleden
Ja dat is zonder meer mogelijk. Het vergt enig elektra-werk.
Bedoel je trouwens dat er boven een tweede bel bijkomt, of moet de bel van beneden naar boven verplaatst?
Poet
9 jaar geleden
Is het trouwens niet handiger om dan ook een extra belknopje voor jezelf te maken?
PoppeSchuitema
9 jaar geleden
Je hebt draadloze belinstallaties voor nog geen € 15,- kwestie van knopje bij de deur plakken boven een gong neerzetten en klaar is het

Antwoorden (2)

ja dat kan. wij hebben het kabeltje vanuit de meterkast via een loze leiding naar boven getrokken en daar een extra bel opgehangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als U een draad naar boven kan leggen, is het geen probleem.Anders kan U een draadloze bel overwegen?
In principe is alles te verlengen, dus het antwoord is ja. Maar waarom zou je in jou geval moeilijk doen en niet kiezen voor een draadloze deurbel? Je hoeft dan niet te rommelen met elektriciteit en kosten te maken voor extra snoer. In een paar minuten ben je klaar. Beneden de knop op de deur plakken en boven op zolder de bel ergens bevestigen. Dat is alles.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze draadloze deurbel kun je ook in het trappenhuis hangen. Het maakt - in verhouding tot een traditionele deurbel - zo ongeloof hard en lang lawaai dat je die niet naast je bed of keuken wil hebben.