Wat is sterker dan epoxylijm?

Ik wil een plastic figuur (niet geheel hard, ook niet super zacht plastic) lijmen op een schakelketting. Maar met epoxy lijm valt het er weer af. Wat kan ik anders gebruiken?

9 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (2)

Probeer eens tweecomponentenlijm. Werkt in het algemeen goed en goed vast.
jc54
9 jaar geleden
milenaa
9 jaar geleden
Dat heb ik dus gebruikt...
jc54
9 jaar geleden
Maak de te lijmen vlakken goed schoon en enigszins ruw voor een betere hechting.
jc54
9 jaar geleden
Doorgaans gebruik ik Topfix van Innotec.
http://www.innotec.nl/nl/Webshop/Kitten%20en%20lijmen/Topfix/19/126/
Secondelijm (cyanoacrylaatlijm) is veel sterker dan expoxylijm en dan tweecomponentenlijm. Er zijn verschillende soorten. Jij hebt een vullende, dikstroperige soort nodig, omdat de voorwerpen niet goed op elkaar passen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Zes tot tien keer zo sterk.