moet ik grondverf gebruiken als ik geverfd hout van licht naar donker wil schilderen?

Ik wil de massief houten keukenkastjes een andere kleur geven. Drie jaar jaar geleden is deze gegrond en lichtblauw geverfd. Nu wil ik een iets donkere kleur grijs gebruiken. Moet ik opnieuw gronden of is licht opschuren en schilderen voldoende?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

opschuren en opnieuw verven is genoeg. Grondverf is voor de ondergrond, en die heb je al