Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik goede vouwideëen voor met papier?

Overal waar ik op internet zoek vind ik alleen maar simpele dingen zoals wen vliegtuigje of een hoedje vouwen. Maar zijn er ook hele andere, wat moeilijkere en extravagantere dingen om te vouwen en waar/hoe kan ik die vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Er zijn ook origami boeken te koop in hobbyzaken of ,gewoon, bij de boekhandels. En mocht je er meer mee willen, dan is er zowaar nog een hele origamivereniging. Daar kan je lid van worden en dan krijg je 6x per jaar een verenigingsblad toegestuurd met naast allerlei info ook veel origamimodellen. De website is www.origami-osn.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk maar eens op- you tube - honderden voorbeelden van simpel tot zeer moeilijk.
Tik origami in en je kan aan de slag, succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de openbare bibliotheek kijk je bij de indelingsrubriek 624.3 en daar tref je dan velerlei boeken aan met voorbeelden van papiervouwkunst. Zelf heb ik een leuk beginnersboek waar o.a. kerstversieringen, dieren, en poppenhuismeubels in staan: Het grote vouwboek / Aart van Breda. Dezelfde auteur heeft meer vouwboeken geschreven.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding