goedkoop bi de Action , ook BLOKKER HEEFT ZE.

Toegevoegd na 4 minuten:
Met excuses voor de hoofdletters.
ONTVET de plaats waar je ze wilt plakken eerst HEEL goed met spiritus/wasbenzine/aceton en wacht met plakken totdat die plaats droog is, soms is het nodig vooraf met vloeibaar schuurmiddel de plaats te reinigen.
Hiermee staat of valt de hechtkracht en de duurzaamheid van de plaklaag en dus de kracht die de haakjes kunnen hebben.
Perfect geplakt houden ze soms decennia!!

Toegevoegd na 6 minuten:
plak ze op een vlak deel van een tegel, de ronding en de voeg moet je mijden!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vind je ook bij brico en mischien ook in de gamma