Hoe maak je zo'n 'zit'pop met van die slappe beentjes die je bv op de vensterbank kunt zetten?

Prachtig vind ik ze, die poppen! Het lijfje is net een zandzakje (wat verzwaard), blijft dus goed zitten en de beentjes hangen slap naar beneden, vaak alleen van stof gemaakt.

Ik zou graag zelf eentje maken maar vind nergens eentje op internet, zelfs geen foto om als voorbeeld te laten zien. Hoop dat men begrijpt wat ik bedoel...

Weet iemand misschien een site met gratis patronen?

Alvast heel erg bedankt!

10 jaar geleden
2.3K
Rieneke1
10 jaar geleden
Ik heb een amineko, zo'n zitpop in de vorm van een kat, heel leuk!
Maar dat zal je niet bedoelen.
misslobe
10 jaar geleden
Hey, dat is ook leuk!! Als je wilt mag je me die wel sturen, ik heb zelf ook 2 katten:-) !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet wat je bedoelt.
Maar kan er niet op komen hoe die dingen heten....... Misschien eens hier vragen:
http://forum.hobbydoos.nl/forums.html
misslobe
10 jaar geleden
Dankje:-)

Het beste antwoord

Hier vind je meerdere patronen voor popen! En heb ook nog een youtube filmpje voor je! Misschien dat je hem tussen de links vind! http://m.youtube.com/watch?v=3R2qXsBkdjU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D3R2qXsBkdjU
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misslobe
10 jaar geleden
Dankjewel! Er zitten inderdaad vele links bij met prachtige poppen met gratis patronen bij..... maar niet echt wat ik zoek, maar ik zie ook al wel wat alternatieven ;-)... Groetjes!
misslobe
10 jaar geleden
Beter laat dan nooit ;-)!