Hoe heten die plankdragers waarbij schroeven niet zichtbaar meer zijn, of wat is een alternatief voor bevestigen ?gewicht kunnen ze aan?

Ze zijn van kunststof en na bevestigen dek je ze weer af met een soort strip.
(foto is van elders in huis )

Ik zoek iets om in de al zeer krappe keuken alsnog bv een oventje en losse magnetron kwijt te kunnen en de rijststomer en zo nog paar veelgebruikte keuken-dingen.
Voorheen was daar ook een plank met rvs dragers maar omdat eronder gekookt (damp en vet soms) wordt was dit naar mijn eigen idee niet handig genoeg...

Voor nu zoek ik een betaalbare andere manier van 2 planken die daar kunnen op zoals links die keukenkastjes (onderkant) hoogte en die zijn ± 35 cm diep en dan dus de plank ook.

Toegevoegd na 2 minuten:
Laatste deel vraag moet zijn: Welk gewicht kunnen ze ( planken van 33 cm diep ) dragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit is de enige plankdrager die ik kan vinden, exacte naam zou ik niet weten. Maar deze komt wel erg in de buurt. Draagvermogen van deze steunen bij een diepte van 40 cm is 30 kg, dus voor 30 cm is het waarschijnlijk nét iets meer. De drager is beschikbaar van 60 cm tot 200 cm (Schadébo Wandplankdrager Muroy aluminium wit gelakt 60cm) http://www.gyzs.nl/muroy-plankhouders

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100