Kun je draadglas-raam beplakken met plakfolie?

Het gaat om een schuurdeurraam die ik wil beplakken met plakfolie.

Nu is mijn vraag: het raam is van een soort draadglas. Blijft plakfolie dan wel goed zitten??? Aangezien ik overal lees dat het op een gladde oppervlak geplakt moet worden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Draad glas is inderdaad roffelig,maar als je ondergrond van je folie
goed plakt,zou ik het gewoon proberen.
Baat het niet dan schaat het niet, moet je maar denken.
burgos
10 jaar geleden
Ik zou het niet doen. Het blijft misschien wel plakken maar het word echt een lelijk aangezicht.
Wat je beter kunt doen is een plexiglas voorzetstuk maken en daar de folie overheen plakken. Dan krijg je wel een mooi glad oppervlak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi,hoi
Het kan wel hoor,en staat nog netjes ook.Onze buren hebben er het voordeurraam mee gedaan.Dat is een en al draadglas.
Dus zou het gewoon doen als ik jou was,Suc6!!!