hoe kan ik het best etiketten plakken op een fles?

ik brouw zelf bier en wil de flesjes van een etiket voor zien.
nu heb ik in publisher etiketen gemaakt en die uit geprint.
hoe kan ik deze het best plakken op de fles?
wat voor soort lijm gebruik ik?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
9.9K

Antwoorden (3)

Gewoon met een Pritt stift. Daar plakte ik bij mijn vorige werkgever ook etiketten mee op flessen. Dat ging altijd 100% goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn voor de printer vellen met blanco etiketten te koop . Als je je etiketten daarop drukt in de juiste grootte heb je ze gelijk klaar om op te plakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Droog gegomd papier. Kun je bij elke drukkerij wel kopen. Laat het snijden op A4 en je kunt het zelf printen en daarna op maat snijden van je etiket. Nat maken en plakken!