Waar kan ik een vochtmeter kopen?

Er is een lek in de waterleiding.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik vind de localisatie van de lek niet. De vochtmeter kan me helpen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMTI6MDAwMC4wMGQ5LjQ1NGE5YjRlJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT01NTM4NDY2NDg=?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=vochtmeter&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20 Zou je moeten kunnen slagen

Toegevoegd na 14 minuten:
Bij Conrad vindt je vochtmeters. www1.conrad.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Artikelen bij Conrad kun je niet linken. Ook al is dit de langste URL allertijden op GV. Je kunt je antwoord beter weghalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben op de site gaan kijken en heb meer dan voldoening gevonden.Dank u.

Andere antwoorden (3)

Geen idee wat je wilt gaan meten als je een kapotte waterleiding hebt. Dus 3 types:

http://www.struijktrading.nl/delmhorst.htm

http://www.2dehands.be/elektronische-apparatuur/overig-apparatuur/elektronica-meetapparatuur/prik-vochtmeter-bm-20-59036032.html

http://www.twenga.nl/dir-Huis-Tuin,Tuinartikelen,Thermometer-hygrometer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je waarschijnlijk bedoeld is een hygrometer of een haarhygrometer. Deze meet (na calibratie) de luchtvochtigheid in %.
De KIJKshop heeft ze, klik maar op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij de doe het zelf zaken
een gewone voor huis tuin en keuken gebruik is goed genoeg voor thuis