kun je voegen makkelijker met antikal verwijderen ?

uitkrabben of frezen kan ook, maar met een ontkalker beschadig ik in ieder geval m'n tegels niet en er hoeft toch maar 2mm af om opnieuw te kunnen voegen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Antikalk is niet om voegen te verwijderen dat is om de kalk aanslag van je tegels af te halen. Het zal dus niet lukken om met antikalk je voegen te verwijderen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze zeggen toch dat er kalk in voegen zit en dat je op moet passen met ontkalkers? vandaar mijn suggestie. maar ik zal het gewoon es uitproberen.
ronron1212
11 jaar geleden
dit vraagt ze ze heeft het over voegen verwijderen
voegen makkelijker met antikal verwijderen