Mag je binnen deuren declareren uit een bouwdepot?

Ik ben benieuwd of je ook nieuwe binnen deuren die tenslotte vast zitten aan het huis en wen verbetering zijn of je die mag declareren uit een bouwdepot

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.7K

Antwoorden (2)

Ja hoor, ik zou bijna zeggen waarom niet.
Je moet alleen wel oppassen met welke voorwaarden je dat bouwdepot heb gekregen.
Echter is er in praktijk nauwelijks controle over de uitgaven. Je moet alleen niet je zelf in de maling nemen. Dus als jij denkt dat je huis er in waarde mee opknapt.....moet je ook kunnen beslissen over hetgeen je toch ook terug moet gaan betalen.
Frimu2
11 jaar geleden
Bij het aangaan van het bouwdepot heb je aan moeten geven waar je het depot voor gebruikt zou worden. Als daarbij het vervangen van de binnendeuren is opgegeven, dan mogen deze uit het depot betaald worden.

Het plaatsen / vervangen van binnendeuren wordt in zijn algemeenheid gezien als woningverbetering. De rente over dit bedrag is dus fiscaal aftrekbaar.