Waar (in welke winkels) kan ik foto's van usb-stick laten afdrukken zodat ik ze vandaag nog heb?

Dus niet online (met een levertijd van enkele werkdagen), maar gewoon ter plekke.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij alle hema's kan dat

Het beste antwoord

De Hema heeft zo'n computer staan. Daar doe je een USB stick in en kan je je foto's uitprinten op foto papier. Ik weet alleen niet of alle hema winkels dat hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De kruidvat heeft dat vaak ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kan je terecht bij de Media Markt en
bij Foto Klein kunnen ze uw foto's ook direct afdrukken
terwijl u wacht.
De volgende formaten kunnen wij ze in al onze winkels direct voor u verwerken:
10x15 - 13x18 - 15x20 - 20x30
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat vandaag is voorbij, is het gelukt ?