wat voor soort ondergrond heb ik nodig voor een markeerstift?

Ik wil metaal overschilderen. Ik weet dat er spray hiervoor is en whiteboard lak (of glas misschien ter varvinging?). Ik wil wat over het metaal doen (gekleurd) zodat ik magneetjes en erop kan scrhijven met een marker.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan er whiteboardverf over heen doen, metaal is daar een geschikte ondergrond voor.
Onder de whiteboardverf kan je dan magneetverf doen zodat je en de magneet functie en de schrijffunctie kan gebruiken. Je moet er dan wel voor zorgen dat de magneet verf er heel strak en glad opzit, anders dan krijg je de stift er later niet goed af omdat het in kiertjes gaat zitten.