mijn bosch 14.4 acculader laadt niet meer bij alle lampjes branden wat kan dat zijn ?

een bedrijf kon hem niet repareren omdat alleen bosch dat doet is dit waar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Volgend mij is dat helemaal niet waar. Misschien kan je bij andere bedrijven proberen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke elektronieker kan dat herstellen, die firma zal natuurlijk liever een nieuwe verkopen of kent er gewoonweg niks van.

Als de laadlamp blijft branden kan uw batterij kapot zijn maar evengoed de elco (condensator) op de uitgang binnen de lader.
Als u de batterij wegneemt en die lampjes branden nog dan is het de lader.

Als die lampjes altijd blijven branden met de batterij erin dan is het de batterij die niet meer bij oplaadt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad. Testen of het de lader is of de accu, door als je zo'n zelfde lader of accu hebt, ze te verwisselen. Maar in beide gevallen komt het vaak neer op een nieuwe kopen. Ik heb hetzelfde met mijn accuboormachines, en Dect telefoons. Tijdje niet gebruikt, langzaam leeggelopen, en dan laadt ie niet meer op. Zou bij Li-ion accu's niet moeten zijn zeggen ze.