Na het behangen zijn er (vooral bij de naden) gele vlekken ontstaan, vermoedelijk door behanglijm. Heeft iemand tips om deze te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (2)

Volgens mij is hier niet veel aan te doen. Het is een kwestie van voorkomen. Dus zorgen voor goede lijm (Perfax bijvoorbeeld en schone handen en gereedschap en een schone ondergrond.
Soms worden de vlekken minder zichtbaar als het behang goed droog is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
U kan dit maar op één manier doen.
Een spons met lauw water op de plekken DEPPEN en de spons regelmatig uitspoelen.
NIET wrijven want dan scheurt uw papier kapot.