Wat kan ik er tegen doen dat de helft van mijn bus PUR schuim toch hard wordt in de bus

Ondanks dat ik de voorschriften op volg raakt alles toch steeds verstopt en an ik de halve ongebruikte pusschuimbus weg gooien

Toegevoegd na 1 minuut:
pusschuimbus moet natuurlijk zijn PUR schuim

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
28.4K

Het beste antwoord

Purschuim altijd in 1 dag verwerken.
Er zijn in de bouw speciale Purschuimpistolen maar die zijn te duur voor de doe het zelver.
Pur altijd goed schudden en op zijn kop gebruiken (leeg spuiten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

kleinere bussen kopen....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vakman inhuren of zelf beter worden, dan heb je niet eens PUR nodig..';)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minimaal 12 maanden na productie. Aangebroken verpakking zeer beperkt houdbaar. Rechtop opslaan in goed gesloten verpakking bij een temperatuur tussen +5 en +25°C.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je klaar bent recht overeind zetten.
De bus even laten spuiten totdat er alleen lucht uitkomt.

Dan hard er niets meer uit wat met de buitenlucht in aanraking is geweest.