Wij willen graag weten of golfplaten voor een dak te maken duurzaam is en goed te onderhouden is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een dak, voor wat ?

Antwoorden (2)

Bedoel je de golfplaten met asbest vezels? Zoja, mits deze goed te behandelen met dakverf gaan ze jaren en jaren mee. Ze zijn momenteel zeer goedkoop tweedehands, wegens de asbest problematiek ( in Belgie te minste toch) . Wanneer deze goed behandeld zijn is er echter weinig gevaar, maar ge moet ze nu niet gaan schuren of slijpen. Voor echt goed waterdicht te zijn moet je ze wel op de juiste wijze leggen dus volgens de regels van de kunst. De oudere generatie weet er wel meer van.
groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kunststof golfplaten zijn duurzaam en hebben eigenlijk geen onderhoud nodig.

prima materiaal om een dak mee te maken. zijn makkelijk te verwerken.
AlphaLimaSierra