Waar kan ik 'geraamtes' voor lampenkappen kopen?

Ik wil graag een lampenkap maken naar mijn eigen smaak. Nu kan ik ergens een oude lampenkap op de kop tikken maar die moet ik compleet ontleden voordat ik hem kan bekleden. Gemakkelijker zou zijn om alleen een geraamte voor de lamp te moeten kopen. Zijn er winkels (internet winkels) die dit verkopen?

11 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (4)

Bij de stomerij :) ! Ik heb wel een paar x een lampen kap , gemaakt met ijzer draad van wat kleding hangers . Wel met een oude als voorbeeld voor de bevestiging . Als je toch van knutselen houd :) succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Ja houd erg van knutselen. In dit geval zoek ik toch echt een raamwerk.
Kijk eens bij de kringloopwinkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Steenuiltje
11 jaar geleden
Ook al aan gedacht! Ik zoek echter een model dat NU in de mode is (recht) en in de kringloopwinkel lopen de lampenkappen (tot nu toe) wat taps toe. Oude modelletjes zeg maar. Ik vind het zonde om nu een lamp te kopen van 70 euro, vervolgens de stof eraf te halen en hem zelf opnieuw bekleden...... Vandaar mijn vraag.
bij pipoos verkopen ze frames van lampenkappen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prima antwoord, Jopie
Pipoos heeft veel van deze handwerkartikelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ha dank voor je compensatie.........!! Leuk
Bij de link van deze internetwinkel heeft mijn buurvrouw een aantal lampenkappen gekocht. Levertijd en de kosten vallen erg mee. Je kunt hier alles vinden om een leuke lampenkap te maken.