Wie weet waar ik een losse ledlamp kan kopen die een bewegend vlam effect weer geeft?

Voor een lamp zoek ik een ledlamp die een bewegend vlam effect weer geeft.
Gloeilampen zijn er wel maar ik zoek een losse ledlamp.
Zodat je het idee hebt dat het beweegt.
Geen lamp op zonne energie.
Wie weet een winkel waar deze te koop zijn?
Maar dan ook met dat echte vlameffect.

11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Hallo,

Onderstaande tekst en link naar de site zullen je verder helpen.

Deze hangende lantaarn van Luxform is uitgerust met een led lamp die een vlam effect nabootst. Deze led technologie zorgt er tevens voor dat de lamp ontzettend energiezuinig is en maar liefst vijfentwintig keer minder energie verbruikt dan de gloeilamp. Daarnaast laadt de lamp zich middels de zonnecel op met zonne-energie, die hij 's avonds gebruikt om uw tuin te verlichten. Zodoende bent u voorzien van een milieuvriendelijke lamp die u energiekosten bespaart!