Wat is dit voor symbool?

Ik wil graag weten wat deze symoblen betekenen. Ze komen uit een keukeninstallatietekening. Ik denk dat het om afvoer (dubbel) en een kraanaansluiting gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar staat dit symbool zomaar op de muur of in een electrische installatie tekening?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het betreft een tekening met aansluitpunten in de keuken.
De ondereste is volgens mij de afvoer en de bovenste een kraan koud water. Maar bevestiging moet ik blijkbaar bij de tekenaar halen.

Antwoorden (2)

gaspit ...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat de gasaansluiting op een totaal andere plek zit. Of heeft de tekenaar een verkeerd symbool gepakt. Als ik op de tekening kijk is er alleen maar een wasbak en een vaatwasser in de buurt.
Ik dacht een doorvoer dubbelwandig en de onderste een enkelwandige doorvoer, maar bind me er niet op vast.