Als je zo'n plakgootje van het plafond heb gehaald hoe krijg je de plakresten het makkelijkste weg?

Het is zo'n gootje waar een kabel doorheen heeft gelopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.8K

Antwoorden (4)

In de handel bestaan er zeer goede lijm oplossers, bv van Tangit ( zie link). Dit is er eentje die geen vlekken nalaat.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thinner,nagelak remover,eerst voorzichtig probren op een plekje wat uit het zicht zit,om problemen te voorkomen.
Suc6
burgos
12 jaar geleden
Het hangt af van de soort muur en de soort lijm. In veel situaties krijg ik lijmsporen weg met een watje dat gedrenkt is in wasbenzine.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op het werk moeten wij ook vaak plakresten verwijderen, wij doen dat met heldere lampenolie,
Erop smeren en even laten inwerken en dan kan je het weg vrijven.
Het is wel een redelijk gladde oppervlakte