Bestaat er een systeem waarmee wanden (van glas) in de vloer kunnen zakken?

hetzelfde principe als bij een autoruit, maar dan op grotere schaal, ik zou graag een fabrikant willen hebben.

ik heb zelf al flink gegoogled maar niks gevonden, wel schuif,vouw wanden en rolluiken maar niks wat de grond in kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Natuurlijk, op dezelfde manier dat je een tv uit een kast omhoog kan laten komen.

Kast bouwen, in jouw geval een grote betonnen bak, zodat je ook nog onderhoud kan plegen.
Schaarlift erin.
Net als bij een auto, geleiders aan een kant zodat er ruit er niet uit valt. (aan een kant demontabel zodat je de ruit erin kan zetten)
Ruit erin.

Er zijn veel meer systemen te bedenken:
katrollen aan de zijkanten, tandwielen, hydraulisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De juiste naam weet ik niet meer (het bestaat namelijk) maar infomeer eens bij Floor Vouwhekken in Maartensdijk. Zij weten vrij veel op vreemde beveiligingstoepassingen.