Ik ben op zoek naar behang met een print van kleine mozaiek-steentjes, waar kan ik dit vinden?

In de gemiddelde bouwmarkt is het niet te vinden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Misschien dat je het online kan vinden op deze site?
Ik stuur de link voor je er bij.

Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super, dit was precies wat ik zocht!

Andere antwoorden (3)

Dat zal je in een echte speciaalzaak voor verf en behang moeten zoeken.Zo'n zaak heeft wel 200 behangboeken op voorraad waaruit je kunt kiezen en wat na bestelling(1 á 2 dagen) in huis is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je vinylbehang met een mozaiek.
Wat die prijzen zijn die er bij staan, weet ik niet,
maar goedkoop is het niet.
Elitis behang is een zeer exclusief merk. Elitis straalt klasse, elegantie en sublimiteit uit in uw woon- of werkruimte.
http://www.behangtotaal.nl/behangboeken/elitis/glass/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet wel dat het in frankrijk word verkocht en daar ook veel keuze in is , kennissen van mij hebben dat in de vakantie meegebracht , en het is heel erg mooi

Toegevoegd na 1 minuut:
je zou dus in een behangzaak kunnen vragen naar behang van franse leveranciers