Waar koop je goedkope ketting per meter?

Dus niet ketting als in sierraad, maar waar je dingen mee vastmaakt enzo. Per meter, van chroom ofzoiets...

Ik zoek iets dat rond de 10Kg moet kunnen houden.
Ze verkopen het bij een bouwmarkt in diverse diktes, maar daar vragen ze de hoofdprijs...!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je zou in dit geval ook voor staalkabel kunnen gaan.
Een staalkabel van 1mm kan al bijna 100 kilo hebben.
Is makkelijk te verwerken en rammelt niet. En je hebt 20 meter voor nog geen € 6 Bronnen:
- https://www.staalkabelstunter.com/staalkabel-20-meter-1mm.html

Antwoorden (5)

hier vast een stuk goedkoper als in de bouwmarkt:
http://www.touw-staalkabel.nl/index.php?cat_id=16&catname=%27Ketting%20niet%20hijsdoeleinden%27

Ketting voor iets van 10kg is wel een beetje overkill, zelfs de meest simpele ketting kan 100kg hebben, een beetje ketting al met gemak 1000kg en meer.

hier echt goedkoop, maar weinig keus en per doos:
http://www.omnia-online.nl/contents/nl/d1003_Ketting.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde de bouwmarkt zeggen,
maar dat geef je zelf al aan, dat je het daar te duur vind.

Ik ken die prijzen niet uit mijn hoofd, maar hier is
een site waar je kunt kiezen en vergelijken.

http://www.rvspaleis.nl/206-ketting-langschalmig-din763-a4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een ijzerhandel, maar die bestaan misschien niet meer, hoewel?
Of bij de Boerenbond. Op dorpen vind je die nog wel. Boeren hebben dat soort spul ook nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.boerenbond-welkoop.nl/
Een gewone bouwmarkt iets meer gericht op het buitenleven en meestal juist wat duurder.
wildkamp vestigingen of bij de welkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het aller goedkoopst kan je die per meter kopen is een winkel waar men materiaal verkoopt voor schippers. Radars, fenders, railingen, enz, maar zeker ook kettingen in alle maten en materialen, van ijzer, staal, koper, enz.
Die hebben alles voor binnenschippers, zeilboten, jachten en meestal voor een redelijke prijs.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je er eentje, ik heb zelf geen boot, maar koop wel eens cadeautjes bij dit soort winkels, meestal winkels voor de pleziervaart, maar daar betaal ik me net zo blauw als die fenders..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker, in Gent (Belgie) maar uw voorstel lijkt mij nog beter voor als die scheepvaartzaken bij jullie te duur zijn.