Waar kan ik dit soort graniet kopen?

In dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=sCj2EDpZUHA zit een fingerskateboard park wat uit platen van graniet is opgebouwd.. De maker van het filmpje zegt dat een grote graniete plaat op een doe het zelf markt 3-5 dollar koste.. Waar zou ik dit materiaal voor deze prijs in nederland kunnen halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Klinkt raar, maar je zou het kunnen proberen bij een bedrijf dat onder andere grafmonumenten maakt. Misschien hebben ze daar wel reststukken liggen die je voor niet al te veel mee mag nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de badkamerhandel hebben ze waarschijnlijk graniettegels te koop. Ik schat dat die wel duurder zijn dan 3-5 dollar.
Anders inderdaad navragen bij de grafmonumenten-handel, of ze reststukken hebben.
En als laatste kun je het bij de natuursteenhandel proberen, die snijden het ook voor je op maat maar het kost wat meer. Met onderstaande leverancier heb ik goede ervaring voor een granieten vensterbank.