Is er een speciale soort lijm ofzo, die ik kan gebruiken om een sticker van mijn new era pet ( die er af is gevallen >.<) er weer op kan plakken?

dus voor op stof ofzo?
en bij welke winkel kan ik dit kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Bison heeft goede textiellijm, dit kan je krijgen bij bouwzaken enz. voor rond de 5 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt, ik heb het gekocht :)

Andere antwoorden (3)

3 seconden lijm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tast dit niet de textiel ofzo aan, of dat het in de stof trekt, want het is een witte pet?
http://www.nnstoffen.nl/textiellijm-p-22.html
Hier ook een site waar ze lijm verkopen die voor stof is. Prijs: €4,95
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2k lijm is de beste