Nee want mdf platen zijn bij mijn weten niet waterdicht. Ze zouden dat het vocht opslorpen van de grond en dan krijg je kromme platen.

Toegevoegd na 35 seconden:
dat* = dan

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie link voor mdf plaat die wel geschikt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er een "houtsoort" gevoelig is voor vocht is het wel MDF.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mja, daarom dat ik het zeg. Maar als hij echt een mdf plaat wil raad ik hem een "exerior" aan.
Niet echt, je hebt wel vochtwerende MDF, maar dan nog niet aan te raden.
Zou eerder betonplex gebruiken, maken ze bekistingen voor om beton te storten. Kan dus wel wat hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben vorig jaar op een camping gestaan waar hardhouten terrastegels beschikbaar waren voor de voortenten. Fijn spul, van de gleuven tussen de plankjes heb je nauwelijks last.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of tegels. Vaak gratis af te halen via Marktplaats of Gratisafhalen.