Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Na linoleum verwijderd te hebben zie ik nog een heel dun laagje lichtbruine lijm,moet dit ook verwijderd worden als ik er tegels op ga plakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
774

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

in principe is het wel bete om deze lijmlaag te verwijderen, anders heb je kans dat de tegel lijm minder goed kan hechten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

schuur met een nieuwe harde steen over de vloer heen en weer,en waarschijnlijk rol je de laatste lijmresten op deze manier van de vloer af!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelf ook moeten doen. Het is een enorme rotklus. Er is een soort electrische beitel van Bosch, maar dat is een duur apparaat. De goedkope variant komt uit de ramsj-supermarkt maar die was binnen 30 minuten kapot. Verder: plamuurmes, op de slijpmachine scherp gemaakt. Een verfföhn, alleen geeft dat een hoop rook en zou wel eens ongezond kunnen zijn. Ook een hoop beitels verziekt, maar die gingen eigenlijk het beste in combinatie met het speciale spul (een soort afbijt) van Bison en een eigen merk van Karwei (maar dat is slecht verkrijgbaar, want vuiligheid en prijzig). Kortom, veel energie en volhouden. Heel veel sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding