Hoe kan ik het beste (beton)verf van beton verwijderen?

Hoe kunnen we het beste verf van een betonnen drempel verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.9K

Het beste antwoord

Fluxaf afbijtmiddel (te koop bij goede verfzaak) dik er op smeren en hieroverheen een stuk plastic of vuilniszak leggen om verdamping tegen te gaan.Dit laat je een uurtje broeien en dan kan je het met krabben gemakkelijk weg krijgen en na wassen met wasbenzine.Op die manier heb ik hele betonnen vloeren ontdaan van betonverven en sierstrooisels.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Probeer wasbenzine?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Put some aceton on it
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afbijtmiddel of roterende staalborstel op de boormachine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien met de hogedruk spuit/reiniger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al aan schuren gedacht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan het hier wel met zoutzuur. Maar ik zou het wel eerst even vragen bij een speciaalzaak. Tis wel een gevaarlijk goedje he dus pas goed op als je het gebruikt. Handen beschermen en voorzorgsmaatregelen nemen