hoe werkt de voordeelkaart van de kruidvat nou eigelijk?

ik heb sinds kort een voordeel kaart bij de kruidvat gehaald en geactiveerd.
Aleen het probleem is dat ik er helemaal niks van begrijp.
Je kan op zo'n kaart je voordelen activeren zodat je er korting op krijgt.
Mijn vraag is ook als je een product activeerd kan je die gelijk halen met de korting of moet je ook weer je punten gebruiken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
9.7K

Het beste antwoord

als je de kaart hebt geactiveerd kun je inloggen op de site van kruidvat, daar kun je je voorkeuren aan geven, zoals mannenverzorging, baby artikelen en make up en nog iets als je aanvinkt dat je dagelijks een persoonlijke aanbieding wil ontvangen via de mail, (gebaseerd op jou interesses) en stel je wilt er gebruik van maken dan klik je in de email die je dan krijgt van kruidvat, op activeren, en dan ga je naar de winkel en je koopt het product die je in de email had gekregen en laat je kaart dan ook scannen (veelal is de korting 1 week geldig na activeren) dan word de actie prijs verrekend en op die manier krijg je dan je korting.
ik heb zelf ook zo kaart, als je dan bv 90 punten hebt (ook te zien op de kassabon) dan kun je op site van kruidvat kijken welke producten je kan ruilen / met korting kan krijgen, met 90 punten.
als je nog meer vragen hebt dan mag je mij vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! ik snap het al een stuk beter.
Nog 1 vraag waar kan je zien op de kruidvat site hoeveel punten een product kost?
ik kan het namelijk niet vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet alle producten zijn voor punten inruilbaar, als je dan op kruidvat.nl inlogt met je email en wachtwoord dan word de pagina vernieuwd, klik rechts op `mijn voordeel` dan krijg je weer nieuwe pagina, klik dan op de zwarte balkje aan rechter kant waar je punten in staan, en dan veranderd de pagina en krijg je de producten te zien die je voor de punten kan inwisselen.
kijk maar even, laat je weten als het lukt?

Andere antwoorden (1)

Je moet inderdaad eerst je kaart activeren op internet. Vervolgens kan je bij iedere aankoop je kaart laten scannen om zo punten te krijgen. Voor elke euro krijg je 1 punt. Op de kruidvat site staan verschillende producten die je gratis kan halen bij een bepaald aantal punten. Als je dat product in de winkel haalt wordt het aantal punten van het product van je kaart afgeschreven. Ook zijn er wekelijks acties waarbij je korting krijgt. Die staan ook op internet beschreven.