Waar kan ik de VVV Cadeaubon besteden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
114.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Op veel plekken, maar heel raar: niet altijd op plaatsen waar die VVV bon NOTA BENE wordt verkocht!! ik vind het een voorwaarde voor verkoop dat je ze ook aanneemt, en dat is niet overal het geval. Zulke bonnen hebben grote voordelen voor de verkopers ervan, omdat 30% ervan wel wordt verkocht, maar niet of maar gedeeltelijk wordt verzilverd. Verder is pas BTW verschuldigd bij het verzilveren. Windhandel.

Antwoorden (6)

Bij 23000 verschillende inwisselpunten. Op de website staat precies wie de bon accepteert.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent me met 15 seconden voor. +
Bij zeker 23.000 punten in Nederland.

Voor een gedetailleerder overzicht voor jou, kijk op deze site:
http://www.vvvcadeaubon.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, dank. Ik hang hem in de boom!
De VVV Cadeaubon is te besteden bij meer dan 20.000 lokale acceptanten en onder andere bij de onderstaande ketens in héél Nederland. Je kunt de VVV Cadeaubon gebruiken om te winkelen, voor een leuk dagje uit, lekker ontspannen óf om een goed doel te steunen.

Landelijke acceptanten;
http://www.vvvcadeaubon.nl/Cadeaubon_gekregen/Landelijke%20acceptanten.aspx

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan op plaats zoeken waar je de VVV Cadeaubon in de buurt kan besteden;
http://www.vvvcadeaubon.nl/Cadeaubon_gekregen.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels zijn er ook enorm veel online shops waar de VVV bon ingeleverd kan worden. Zo doen bijvoorbeeld Bol.com & Fonq ook mee aan de vvv bonnen acties.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ik ontdekte een plek waar wel de papieren maar niet de plastic kaart uitvoering wordt geaccepteerd. dierentuin in Kerkrade.