wie weet wat de kleding maten zijn bij ali express, bv. 3 xl wat is dat in de hollandse maat.Ik heb maat 48 dus welke xl moet ik dan bestellen?

Toegevoegd na 1 minuut:
ali express is een webwinkel uit china

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
9.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je bij item description kijkt zie je wat de chinese maten zijn in europa en, amerika etc... Er moet en tabel staan ergens onderin
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Afhankelijk van je maat (lol) ongeveer 2 tot 4 maten kleiner dan Europese maten. Dus S/M is 2 maten kleiner, L/XL 3 maten kleiner , en XXL en groter 4 maten kleiner.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hou er rekening mee dat kleding uit China klein uitvalt, dus je zult de grootste maat moeten nemen. Zelfs dan loop je het risico dat het te klein is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Vaak zijn er ook reacties te zien met te groot of klein.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
lees goed de recenties

Antwoorden (2)

Als er op aliexpress xl staat, valt het in nederlandse maat meestal als m/l.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hallo,
Ik bestel veel bij Ali Express. Als je maat 48 hebt , zeker niet kleiner dan 3 xl bestellen.Als het kan zelf 4 xl.