Kun je een bestelling bij Amazon ook van uit een ander land retourneren?

Beste,

Ik zou graag wat willen bestellen op een adres in Nederland en meenemen op vakantie naar Frankrijk. weet niet of het product voldoet aan de eisen van mij. Is het mogelijk om een Amazon product gratis te retourneren vanuit Frankrijk naar Amazon Nederland? Je krijgt altijd een DHL label.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2K
Utrecht
2 jaar geleden
Hoezo eerst meenemen op vakantie en dan retourneren?
Je kan het direct na ontvangst (thuis!) beoordelen en besluiten of je het wil houden of gaat terugsturen. Niet eerst meenemen op vakantie en dan pas terugsturen.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dat is in dit geval lastig.

Antwoorden (1)

Gratis retourneren uit Frankrijk gaat niet. Bij een gratis retourzending krijg je een voorgefrankeerd retouretiket, dat alleen geschikt is voor retourzendingen binnen Nederland en België.