Kan je bij winkels met click-en-collect ook retourneren?

Vanaf vandaag zijn de winkels eindelijk open voor een click en collect-regeling. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt, maar ik heb wel een pakketje dat ik graag kwijt wil. Kan ik bij die desbetreffende winkel nu ook retourneren?

Het beste antwoord

Retourneren is onder de huidige voorwaarden niet mogelijk. Het is aan de winkels of zij er voor kiezen de retourneertermijn aan te passen of dat het bijvoorbeeld mogelijk wordt om producten te retourneren per post.