In mijn mail staat dat ik moet betalen voor een bestelling. Wat gebeurt er als ik niet betaal?

Ik had dus iets per ongeluk besteld wat niet moet gebeuren toen kreeg ik een mail met maak een bank transfer wat ik niet gadoen want ik wil het niet hebben en ga al helemaal niet betalen dus kan ik dan gewoon niet betalen of gebeurd er dan iets

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
15.5K
gvrox
3 jaar geleden
Kun je wat meer informatie geven; gaat het om een buitenlandse site (en welk land dan) ? Om wat voor (soort) produkt gaat het? Hoe kon een bestelling per ongeluk geplaatst worden ?
Pieterke
3 jaar geleden
Ik vraag me ook af hoe je per ongeluk een bestelling kunt plaatsen. Je had gelijk contact met de webshop op moeten nemen zodra je per ongeluk op de bestelknop had gedrukt. Er zal toch wel een mailadres of een telefoonnummer op de site staan of een contactformulier?
En heb je dat pakket ontvangen of niet?

Antwoorden (1)

Er gebeurt niets als je niet betaalt, maar het is wel zo netjes de webshop even te melden dat je per ongeluk op de bestelknop gedrukt hebt.
Als je wel zou betalen en daarna direct zou annuleren, zou de webshop verplicht zijn het geld terug te storten.
Toegevoegd op 17 december 2020 12:09: tekst