Wanneer krijg ik mijn geld terug van een bij Amazon geannuleerde bestelling?

Heb bestelling geplaatst en betaald via iDeal kan nu niks terug vinden over terug betalen en omdat ik bestelling heb geannuleerd zijn die gegevens ook weg, en na 8 dagen heb ik dus nog me geld niet, had 23 nov besteld en zou 25 nov bezorgd worden, die zelfde dag 1 uur na betaling geannuleerd!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
22.7K
Griffin
3 jaar geleden
Hi Linda, je verhaal vertelt niks bij welk bedrijf je dit is overkomen, er is zo geen zinnig antwoord te geven op je vraag.
Sharonves
3 jaar geleden
Ik stel je voor om deze vraag te stellen bij het bedrijf waar je iets hebt besteld.

Antwoorden (1)

Binnen twee weken.
De wet is erg duidelijk over wanneer er terugbetaald moet worden. Namelijk “uiterlijk binnen veertien dagen na de dag van ontvangst van de verklaring tot ontbinding”.
Stuur de webshop een mail met het verzoek het bedrag terug te storten.
Als het om Amazon.nl gaat:
- Ga naar Bestellingen in je Account.
- Klik voor de status van je terugbetaling op: “Bekijk status retouren/restitutie naast de bestelling.”
https://www.amazon.nl/gp/help/customer/display.html?nodeId=201819290
Toegevoegd op 01 december 2020 12:02: tekst