Ik heb een canvas besteld zonder de kortingscode te gebruiken, kan ik alsnog mijn korting claimen?

Ik heb afgelopen zaterdag een foto op canvas besteld bij www.bestelprint.nl Allemaal goed verlopen, echter heb ik de kortingsbon die op de pagina staat niet ingevuld. Heb ik recht op deze korting? Gaat toch om 50 euro.. zijn hier regels voor, voor mij als koper. De informatie staat op volgende pagina: https://bestelprint.nl/product/foto-op-canvas/

Op de Facebook-pagina heb ze een klant laten weten dat korting niet kan.. het is toch hetzelfde als bij de supermarkt wanneer de kassa de verkeerde prijs aanslaat?

TurfGraver
3 jaar geleden
Nee recht op die korting heb je niet.
Tenzij je bij bestellen de code had gebruikt en de korting op de rekening stond.
Castle
3 jaar geleden
Het is niet zoals bij een supermarkt die een verkeerde prijs aanslaat. Het is net als coupons knippen. Jij knipt een coupon uit de krant met "Kratje Hertog Jan 50% korting". Als je die dan koopt en je geeft de bon dan krijg je de korting. Ik die niet een coupon heeft geknipt moet de volle prijs betalen. Je kan contact opnemen met de zaak en hopen op wat goodwill maar dit is niet verplicht aangezien de transactie al is afgerond.
Pieterke
3 jaar geleden
Als je het direct had gemeld dan had je waarschijnlijk uit coulance de korting nog wel gekregen. Nu ben je te laat maar recht heb je er sowieso niet op.

Antwoorden (1)

"Het is toch hetzelfde als bij de supermarkt wanneer de kassa de verkeerde prijs aanslaat?"
Nee, de kassa sloeg de juiste prijs aan, die aangegeven was bij het betreffende product.

Als je achteraf een coupon vindt, kun je deze niet meer gebruiken noch de korting claimen.
Als het niet om maatwerk gaat, zou je theoretisch je product mogen terugsturen (à € 6,95) en opnieuw met korting bestellen. Maar zoiets vind ik zelf nogal flauw. Misschien is de webshop bereid uit coulance je alsnog korting te geven.

Check in het vervolg dus éérst of je een couponcode kunt vinden, en ga daarna pas bestellen in een webshop.