Kan ik bij de Kruidvat een product ruilen?

Ik ben gister naar de Kruidvat geweest en heb daar met de aanbieding 2e halve prijs 2 producten van L’Oréal paris gekocht, waarvan 1 nagellak was. Nu ben ik thuis en heb ik de kleur geprobeerd, maar is het toch niet helemaal mijn ding. Mijn vraag is dus: Kan ik teruggaan naar de Kruidvat met het bonnetje en een andere nagellak kiezen van hetzelfde merk om in te ruilen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
18.3K
Pieterke
4 jaar geleden
Je hebt het flesje geopend. Ik zou het raar vinden als je nu nog je geld terug zou krijgen want dan zou iedereen die bijv. voor een feestje een keer zijn nagels gelakt heeft het flesje terug kunnen brengen en zijn geld terug kunnen krijgen. Daar beginnen ze echt niet aan.

Antwoorden (2)

Normaal kan je producten (met bonnetje) omruilen tegen iets anders. Voorwaarde is altijd dat de verpakking niet open is geweest. Als jij de kleur hebt geprobeerd is het flesje dus open geweest en maak je geen kans om te ruilen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
En dat is maar goed ook. Ik verbaas me er altijd over hoe makkelijk mensen verpakkingen opentrekken bij o.a. Kruitvat om het te proberen.
jc54
4 jaar geleden
@paulus811; die winkel , die jij hier benoemt, is wel een heel erg explosieve zaak.........
Normaliter zijn zaken die na opening niet gezien worden als hygiënisch voor een ander die niet meer terug genomen worden. Ook vaak producten die op maat worden gemaakt voor de klant. Kruitvat heeft een link (zie bijlage) waarin je kunt zien of een product geretourneerd mag worden.

Je kan het proberen bij de winkel en hopen op een coulance. De kruidvat heeft voor sommige wel eens een uitzondering gemaakt maar dit kan per winkel verschillen.