Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet ik doen als ik maar de helft van de items van aliexpress heb ontvangen?

Ik heb een maand geleden drie kledingstukken besteld op aliexpress. Vanmiddag kreeg ik het pakketje, maar er zaten maar twee van de drie items in. Moet ik de seller dan om mijn geld terug vragen, of doe ik er beter aan om te vragen of ze het misschien opnieuw willen versturen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Vaak zie je artikelen op verschillende dagen verschijnen.. Zolang je geen mail hebt ontvangen dat het niet te leveren is komt het veelal goed, Anders een bericht sturen. Ik bestel er vaak en tot heden alles ontvangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Oh, fantastisch! Ook als alles van dezelfde seller komt?
Als je 3 identieke items hebt besteld dan worden die in 99% van de gevallen in een pakket opgestuurd.

Zit er maar 1 item in het pakket dan is een fout gemaakt en moet je een dispuut openen.

Ga naar "mijn orders"
Naast de foto van het bestelde, staat de tekst van het bestelde, en daarnaast staat
"Open Dispuut"
Dit klik je aan, en dan komt een scherm waarin je beschrijft wat je klacht is.
Voeg een foto toe aan je tekst, dat is meer overtuigend.
Door op "Send" te klikken stuur je het dispuut naar Alibaba
Daarop reageert de leverancier naar jou toe.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
als het 2 verschillende items zijn dan wordt het (bijna) altijd apart verzonden. Dan zitten er soms dus een paar dagen tussen. Je kan ook een 'dispute' openen en een klacht indienen en dan krijg je je geld terug of een deel ervan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding