Heb een jeans gekocht was in solden .maar is wat laag de taille kan ik die nog omruilen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K
Amadea
6 jaar geleden
Dat hangt geheel af van de voorwaarden van de winkel waar je die broek kocht.
tinus1969
6 jaar geleden
Vlaanderen?

Antwoorden (1)

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, is ruilen een gunst en geen recht. Wat de regels zijn, wordt door elke winkel of winkelketen zelf bepaald. Daarbij kan men ook bepalen dat ruilen normaal wel is toegestaan maar bij de uitverkoop niet. Raadpleeg dus de winkel waar je de jeans gekocht hebt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
tinus1969
6 jaar geleden
Dat is iig in Nederland zo; maar de vraagstelster woont zo te lezen ('solden') in Vlaanderen.