Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Valt de harde schijf wel of niet onder de garantie bij ASUS?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Doorgaans wel, het is immers een onderdeel dat je echt nodig om je laptop (of desktop) te laten functioneren en is dus gewoon een onderdeel dat gerepareerd moet worden als het stuk is. Tenzij jezelf de harddisk hebt lopen veranderen en er een andere in hebt gezet of iets dergelijks...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Asus heeft een goede garantie-policy; je mag gerust je harde schijf vervangen. Ook voor memory upgrades doen ze niet moeilijk.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat beantwoord de vraag niet persoon want er wordt gevraagd of het vervangen van de hdd leidt tot het of wel niet vervallen van de garantie.

Andere antwoorden (1)

Elke harde schijf heeft zijn eigen garantie termijn. Het gaat dan om het merk harde schijf. Is het merk harde schijf bij je bekend? Dan kan je op de bijbehorende website vaak testen of je nog garantie hebt. Dat is bijvoorbeeld hier bij Seagate het geval:
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_validation.jsp

Je kunt natuurlijk ook gewoon Asus even contacteren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Let wel: dat valt eigenlijk onder de fabrieksgarantie en nog strikter gesproken: onder de garantieverantwoordelijkheid van de verkoper.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding