Ik zou graag een blackberry kopen maar hoe zit dat met de garantie wegen hun faillissement?

Ik zou graag de blackberry curve 9320 kopen. Ik vraag met af hoe dat zit met hun garantie als blackberry failliet is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

Je hebt zaken gedaan met de winkel. Dus mocht je een GSM kopen met garantie laat je niet wegsturen met we moeten hem laten maken of de leverancier is failliet zei behoren je een nieuw toestel te geven of anders een gelijkwaardige nieuwe van de zelfde prijs. Samenvattend bijna 90 % van de mensen die een toestel hebben gekocht dat stuk is nemen genoegen met reperatie maar je hebt geen zaken gedaan met de leverancier maar met de winkel en die horen direct je een nieuwe te geven en het juridische gedeelte valt tussen de leverancier en de winkel daar val jij als klant buiten dus geen leen toestel en laten maken maar een nieuwe eisen en mochten die er niet meer zijn door faillissement dan een gelijkwaardige van dezelfde prijs. Nogmaals je doet zaken met de winkel 1 op 1 en de winkel met de leverancier 1 op 1. Dus laat je nooit wegsturen ook niet bij een faillisement. Hoop dat dit een duidelijk antwoord is. Succes.