is mijn garantie verlopen als ik ios 7 installeer op mijn iphone?

is mijn garantie verlopen als ik ios 7 installeer op mijn iphone? ik heb nog een jaar garrantie. ik heb een iphone4.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Als je als niet ontwikkelaar problemen krijgt met je toestel, dan valt dit buiten de garantie.

Ik moest 3 weken geleden aantonen bij de Apple Store dat ik geregistreerde ontwikkelaar ben omdat mijn iPhone 5 met iOS 7 beta 4 problemen had met de antennes.

Mijn tip voor de mensen die beta's willen gebruiken; Installeer nooit een beta als je geen ontwikkelaar bent. De software is niet voor consumenten bedoeld want het bevat veel fouten en is instabiel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als het goed is niet, dat is wel bij een jailbreak zo, volgens mij niet bij een update
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je nog een week wacht komt ie officeel uit dan hoef je ook niet te zitten klooien met beta versie's hacken enzo! De officele is ook voor iPhone 4!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Indien je iOS 7 via het officiele updatekanaal van Apple installeert (via het apparaat zelf) en dus nog eventjes wacht tot deze uitkomt, dan houd je je garantie.

Ga je echter een gehackte versie installeren is dit een ander verhaal, dus een weekje wachten is beter.