Geeft Lidl Nederland garantie op producten gekocht bij een Lidl in het buitenland?

Op een product dat ik heb gekocht bij een Lidl in het buitenland zit gewoon garantie, maar kan ik deze dan ook terugbrengen bij een Nederlandse Lidl?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

het is niet de lidl die de garantie afgeeft maar de fabrikant.
het maakt niet uit waar je hem gekocht hebt in principe
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fout, je hebt een overeenkomst met de winkel waar je iets gekocht hebt, die moet het in orde maken. Dat die het weer makkelijker vindt om dat de fabrikant te laten oplossen staat daar helemaal los van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, Pelle. Daarnaast zijn bijna alle merken die Lidl verkoopt van Lidl zelf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er is maar één antwoord, dus dit is het beste antwoord. Ook al is het antwoord fout.

Andere antwoorden (1)

Wettelijk gezien moet Lidl Nederland (de verkoper) je de garantie geven, de fabrikant niet.

Lidl Buitenland hoeft je geen garantie te geven. In het buitenland kom je dan snel bij de fabrikant terecht.