Kan je haarverf gekocht in een haarartikelen winkel terugbrengen na 3 maanden, die niet gebruikt zijn ?

Ik woon in het buitenland en had ze al gekocht. Nu blijkt de kleur niet goed te zijn en ik wil ze omruilen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (3)

Dat lijkt mij niet.
Maar dat kunnen wij toch niet weten?

Dat moet je vragen aan de winkel waar je het gekocht hebt.
Misschien zijn die daar wel makkelijk in.
Zeker als het om ruilen gaat, dan heb je een kansje..........

Maar dat spul heeft een uiterste datum en die is nu drie maanden
verder, zonder dat iemand daar wat aan had.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dat kan niet, normaal gesproken dien je de meeste artikelen binnen 14 dagen, uiterlijk 1 maand na aankoop terug te brengen of te ruilen, zo staat het altijd op de kassabon.

Misschien dat ze uit coulance een uitzondering willen maken omdat je in het buitenland woont en als het product een heel lange houdbaarheidsdatum heeft. Mijn tip is vraag om het om te mogen ruilen als je alsnog het goede product koopt, zodat je dan 2 exemplaren hebt, of een andere aankoop doet voor minstens dezelfde waarde.
10 jaar geleden
Je moet een product toch binnen een bepaalde tijd terug gebracht hebben met het bonnetje? Ik denk dat 3 maanden wat te laat is haha