Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn headset is kapot gegaan alleen hoe krijg ik de garantie? Ik hem bij de e-plaza gekocht en die is failliet.

Ik heb een turtle beach p11 headset.
Alleen de gamesound doet het niet meer en het praten wel. Ik heb alle settings al gecheckt en ook de verbindingen van de koperdraadjes. (Deze zijn gewoon goed)
Maar hoe krijg ik de garantie want ik heb hem pas een half jaar geleden gekocht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op consuWijzer staat het een en ander over garantie : http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie?cookie=ja.1364858719099-602448204

Aangezien het bij jouw om een failliet bedrijf gaat is het een bijzonder geval. Misschien kun je het nummer van consuWijzer bellen zodat ze jouw misschien verder kunnen helpen?

088 - 0707070
5 dagen per week van
8.30-17.30u
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de fabrikant hierover bereiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De garantieverplichtingen op bij E-Plaza gekochte artikelen zijn overgedragen aan Bart Smit. Dáár moet je dus heen wanneer een product van E-Plaza binnen de garantietermijn stuk gaat.
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, Bart Smit is, net zoals E-Plaza, een onderdeel van Blokker.
E plaza was onderdeel van Bart Smit, misschien kan je daar eens proberen
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding