Mijn headset is kapot gegaan alleen hoe krijg ik de garantie? Ik hem bij de e-plaza gekocht en die is failliet.

Ik heb een turtle beach p11 headset.
Alleen de gamesound doet het niet meer en het praten wel. Ik heb alle settings al gecheckt en ook de verbindingen van de koperdraadjes. (Deze zijn gewoon goed)
Maar hoe krijg ik de garantie want ik heb hem pas een half jaar geleden gekocht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (4)

Op consuWijzer staat het een en ander over garantie : http://www.consuwijzer.nl/thema/garantie?cookie=ja.1364858719099-602448204

Aangezien het bij jouw om een failliet bedrijf gaat is het een bijzonder geval. Misschien kun je het nummer van consuWijzer bellen zodat ze jouw misschien verder kunnen helpen?

5 dagen per week van
8.30-17.30u
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de fabrikant hierover bereiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De garantieverplichtingen op bij E-Plaza gekochte artikelen zijn overgedragen aan Bart Smit. Dáár moet je dus heen wanneer een product van E-Plaza binnen de garantietermijn stuk gaat.
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, Bart Smit is, net zoals E-Plaza, een onderdeel van Blokker.
E plaza was onderdeel van Bart Smit, misschien kan je daar eens proberen