Heb ik garantie op een nieuwe lader?

Hallo,

Ik heb vorig jaar een blackberry gekocht in de Mediamarkt.
Maar nu is mijn lader kapot dus zeg maar het ijzertje dat in je telefoon gaat is niet meer in het kabeltje.
Hoop dat jullie het nog snappen.

Nu luid mijn vraag ; Heb ik daar ook garantie op dus kan ik een nieuwe lader gaan halen zonder er voor te betalen ?

Alvast heel erg bedankt !

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

U kan die binnen geven voor herstelling maar dan moet u wel er het aankoopbewijs bij hebben.
Als het niet te herstellen is en niet te wijten is aan een fout van u dan zal die vervangen worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is verschillend,de één geeft wel garantie op opladers en de ander niet.
Kijk eerst even in de gebruiksaanwijzing of daar iets over in staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is Europese wetgeving dat je op nieuwe produkten minimaal 2 jaar garantie hebt. Landelijke wetgeving kan langer zijn, zoals in NL:
http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Garantie/Basisinformatie/De_wettelijke_garantieperiode_in_Europa
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat weet ik,maar of dit ook voor een oplader van toepassing is weet ik niet zeker,ik dacht dat hier een ander garantietermijn geldt.
Je hebt garantie maar je Blackberry telefoon moet ook erbij opgestuurd worden geloof ik