Ik heb een toetsenbord gekocht bij de kringloop. Ik heb geen garantie. Wie weet raad?

Als ik A in typ dan krijg ik ], als ik Z in typ dan 8, Bij x de 7, bij c de 0, bij h de w, enz. Kent iemand dit? Als ik geen oplossing vind dan gooi ik het weg, maar ik vind het altijd leuk om zoiets op te lossen, met hulp van anderen uiteraard.

Toegevoegd na 37 minuten:
Het ligt aan het toetsenbord, niet aan de laptop. Andere toetsenborden werken perfect. Of is die gewoon kapot?

Toegevoegd na 40 minuten:
bedankt voor de antwoorden. Het ding doet nu helemaal niets meer.
(Ik snap niet waarom mensen kapot spul naar een kringloop brengen. Dit gebeurt heel vaak hoorde ik.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat je numlock aan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, al geprobeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over dat kapotte spul van een kringloop,
Bij ons hier is het zo dat je alles gewoon kan brengen en dan testen ze het meestal,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@diedje1996: Dat vind ik ook meer dan normaal. Maar hier dus niet. Het was een draadloos toetsenbord, en de ontvanger (of is het zender?) moest ik erbij zoeken. Bij de helft zit er niets bij. Ze gooien alles op een hoop. Ik koop daar dus nooit weer zo iets. Ik vroeg nog of ik het kon testen, dat kon niet daar. Als het niet werkt, mag het dan terug, of als het niet bij elkaar hoort, nee, mag niet. Maar je betaald er wel 3 euro voor. De afgelopen maanden al een paar keer gehad met apparatuur. Ook op rommelmarkten, hier gaan die vanuit de kerk. Ze krijgen dan van alles aangeleverd. Aan het einde van de dag dan mag je voor 2,50 euro een kaartje kopen en alles meenemen wat er nog staat en wat je kan dragen. Ik heb div printers mee genomen. Allemaal kapot, div andere dingen,. alles kapot. Maar ze staan wel te koop voor 10 euro, 7,50 euro enz. Als mensen dat kopen zijn ze hun geld kwijt. Daarom begrijp ik niet waarom iemand dat naar een rommelmarkt of kringloop brengt. Misschien omdat ze te lui zijn om het ergens anders heen te brengen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier worden alle technische apparaten nagekeken en kan je ze, als ze het toch niet doen, terug brengen.
Het is ook geen probleem om apparaten te brengen die kapot zijn, want ze worden gemaakt of gebruikt voor onderdelen.

Antwoorden (5)

Heb je de taal van je toetsenbord op je computer wel goed ingesteld?

Toegevoegd na 34 seconden:
Dat kan onder in je werkbalk daar staat ergens een toetsenbordje,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb al div talen geprobeerd. Staat nu op engels (VS), heb NL geprobeerd. Div anders VS instellingen, maar blijft hetzelfde. Met dit toetsenbord gaat het goed.
Druk eens op shift en Ctrl. En type dan nog eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even rechts onderin je scherm bij het toetsenbord-symbooltje. Zet die op Verenigde Staten Internationaal (en dus niet op Nederlands). Dan gaat het als het goed is weer normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer is ctrl + shift
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals voorgangers al aangaven: ctrl + Shift. Het gaat hier wel om een combinatie van de linker shift en de rechter ctrl, of andersom.